sexta-feira, 4 de abril de 2014

Introduction

Hi, my name is Naomi and this is my new fashion blog! I have been wanting to start this new project in my life for a long time now, but it did not feel like it was the right time for me to do it. Now, I finally feel like the time is right so here I am writing to you.
This post is basically to introduce myself. I was born in Belgium 19 years ago, but when I was 4 my parents decided to start a new life in the Algarve, Portugal. I have been living here since.
I graduated from high-school last year, in June 2013, and am now studying Communication Sciences in the University of the Algarve. My ultimate goal is to be a writer for Vogue. And that is essentially why I am creating this blog, to learn more about fashion, to see what I can create and also to learn a bit more about myself and my style.
My all-time favourite colour is purple. I am in a relationship and I am living with him, and one of my best friends while I study in Faro. I am crazy about French bulldogs and old cars, but if I had the money I would buy a Mini-cooper. My favourite shoe brand is Cubanas, which are made in Portugal, and my favourite place to shop is Zara. I love Chanel and the first thing I would buy if I could is a classic Chanel bag.
Since my family lives in Belgium but all of my friends are Portuguese, I don’t know really in what language I should write! So I think I will start to do it in the 3 languages I know best: Dutch, Portuguese and English (and I will add it in English too just because I love it and I want to live in the US later).
I don’t have a photo camera so all my outfit photos will be taken with an iPhone until I get one, sorry if the quality is bad!
Basically, that is what I wanted to say so see you next time!
Love, Nai

-

Hai, mijn naam is Naomi en dit is mijn nieuwe “fashion blog”! Ik wil al lang dit nieuwe project in mijn leven starten, maar ik voelde niet dat het het juiste moment was voor mij. Nu voel ik eindelijk dat het moment is gekomen en hier ben ik aan het schrijven voor jullie.
Deze publicatie is bedoeld om mijzelf te introduceren. Ik ben 19 jaar geleden in België geboren, maar als ik 4 was besloten mijn ouders om een nieuw leven in de Algarve, Portugal te beginnen. Ik woon hier sindsdien.
Ik ben vorig jaar afgestudeerd van de middelbare school, in Juni 2013, en studeer nu Communicatie Wetenschappen in de Universiteit van de Algarve. Mijn ultieme doel is schrijver voor Vogue te worden. En dat is hoofdzakelijk waarom ik deze blog maak, om meer over de mode te leren, voor te zien wat ik kan creëren en ook om mijzelf en mijn stijl beter te leren kennen.
Mijn absolute favoriete kleur is paars. Ik ben in een relatie en woon met hem en een van mijn beste vriendinnen in Faro terwijl ik studeer. Ik ben gek van Franse bulldogs en oude auto’s, maar als ik het geld zou hebben kocht ik een Mini-cooper. Mijn favoriete schoenen merk is Cubanas, die worden in Portugal gemaakt, en mijn favoriete winkel is Zara. Ik hou van Chanel en het eerste dat ik zou kopen als ik kon is een klassieke Chanel tas.
Gezien mijn familie in België woont maar mijn vrienden in Portugal weet ik niet zo goed in welke taal ik moet schrijven! Dus ik denk dat ik ga beginnen met het in de 3 talen te doen dat ik het beste kan: Nederlands, Portugees en Engels (en ik doe Engels erbij gewoon omdat ik van die taal hou en omdat ik later in de VS wil wonen).
Ik heb geen foto camera dus al mijn outfit foto’s zullen getrokken worden met een iPhone tot ik een kan aanschaffen, sorry als de kwaliteit niet goed is!
Dat is alles dat ik jullie wou zeggen dus tot de volgende keer!
Liefs, Nai

-

Olá, o meu nome é Naomi e este é o meu novo blog de moda! Há muito tempo que quero criar este blog, mas nunca achei que fosse a altura certa. Agora, finalmente sinto que é a altura e aqui estou eu a escrever para vocês.
Este post é basicamente para me introduzir. Eu nasci na Bélgica há 19 anos atrás, mas quando tinha 4 anos os meus pais decidiram que queriam começar uma nova vida no Algarve, Portugal. Vivo aqui desde então.
Acabei o ensino secundário o ano passado, em Junho de 2013, e agora estou a estudar Ciências da Comunicação na Universidade do Algarve. O meu objetivo final é ser escritora para a Vogue. E é por isso, essencialmente, que estou a criar este blog, para aprender mais sobre moda, para ver o que posso criar e para me conhecer melhor a mim e ao meu estilo.
A minha cor preferida é roxo. Estou numa relação e vivo com ele e com uma das minhas melhores amigas em Faro enquanto estudamos. Sou louca por bulldogues franceses e carros antigos, mas se tivesse o dinheiro comprava um Mini-cooper. A minha marca de sapatos favorita é a Cubanas, sapatos feitos em Portugal, e a minha loja preferida é a Zara. Amo a Chanel e se pudesse a primeira coisa que comprava era uma mala clássica da marca.
Visto que a minha família vive na Bélgica e os meus amigos em Portugal, não sei bem em que língua escrever! Por isso vou começar por escrever nas 3 línguas que sei melhor: Neerlandês, Português e Inglês (e Inglês porque adoro a língua e no futuro gostava de ir viver para os EUA).
Eu não tenho câmara fotográfica por isso todas as minhas fotos vão ser tiradas com um iPhone até conseguir uma, por isso desculpem se a qualidade não for muito boa!
E isto é tudo o que eu vos queria dizer, por isso até à próxima!
Beijos, Nai

Sem comentários:

Enviar um comentário